
ПриватБанк видав 2 мільярди гривень на автокредити з початку 2025 року
Джерело: delo.ua
З початку 2025 року українці взяли кредити на нові автомобілі в ПриватБанку на суму 2 мільярди гривень. Загалом кожен п’ятий новий автомобіль, придбаний в Україні, зараз фінансується за рахунок кредиту.
Забронювати участь
Про це повідомляє Delo.ua з посиланням на пресслужбу компанії.
Як стверджує Дмитро Мусієнко, член правління банку з питань роздрібного ринку, за перші п’ять місяців року кредити на нові автомобілі отримали 2 300 клієнтів банку.
Наразі кожна п`ята автівка з придбаних в Україні вже профінансована за рахунок кредиту, а частка ПриватБанку на ринку автокредитування нових авто з початку 2025 року склала 44%.

Де найбільше купують нових автівок у кредит:
- Київ – 45% від загальної кількості
- Дніпро – 9%
- Львів – 6%
- Одеса – 5%
- Харків – 5%

Хто частіше купує автівки в кредит
За даними статистики ПриватБанку, найчастіше нові автівки в кредит купують чоловіки – їхня частка становить 58% в портфелі автокредитів банку.
Майже половина – 43% українців, які купують автівки в кредит ПриватБанку – клієнти віком від 36 до 45 років.
Клієнти старше 46 років складають частку в 34% портфелю автокредитів, а молодь від 21 до 35 років – 23% відповідно. Найчастіше клієнти беруть авто в кредит на 5 років, ця динаміка зберігається з попередніх періодів.

Тренди 2025 року та популярні бренди
А трендом 2025 року залишаться збільшення попиту на електричні автівки та гібриди, частка яких серед придбаних авто в кредит у порівнянні з 2024 зросла до 16% та 18% відповідно.

Серед найпопулярніших в Україні автомобільних брендів найчастіше купують в кредит від ПриватБанку автівки марок Toyota, Hyundai, Skoda, PEUGEOT, Mazda, на які діють спеціальні умови кредитування.

Нагадаємо, що у квітні 2025 року український авторинок продовжив демонструвати помірну активність, зберігаючи регіональні відмінності у динаміці продажів. Найбільше угод із вживаними легковими автомобілями традиційно було укладено в столиці та центральних регіонах, тоді як на сході та півдні — попит залишався низьким через близькість до зони бойових дій.