У Мережі показали новий український позашляховик MANDRY
Луцький автомобільний завод вже давно не випускає легкові автомобілі, але деякі ентузіасти в Україні мріють про відродження бренду ЛуАЗ. Незалежний дизайнер Роман Прядко навіть створив віртуальні зображення нового позашляховика LUAZ MANDRY.
Віртуальний проект LUAZ MANDRY є середньорозмірним (якщо навіть не компактним) позашляховиком, призначеним для подорожей, для відпочинку на природі. Він має сучасний дизайн кузова, але в якому ми вловили деякі елементи ретро-дизайну.
LUAZ MANDRY нагадує нам японський компактний позашляховик Toyota FJ Cruiser, для якого характерний ретро-дизайн у стилі Land Cruiser 40. Компанія Toyota випускала FJ Cruiser у 2006-2022 роках. Він оснащувався 4,0-літровим бензиновим двигуном V6 1GR-FE потужністю 240 к.с. і 278 Нм крутного моменту, який працює разом із шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Toyota FJ Cruiser автолюбителі прийняли прихильно, він багатьом сподобався. Але хорошими продажами цей позашляховик похвалитися не міг. Зрештою боси компанії Toyota вирішили зняти його з конвеєра. Втім, останнім часом багато говорять про те, що незабаром Toyota почне продавати новий брутальний позашляховик з рамою. Він матиме “квадратний” дизайн у ретро-стилі.
Загалом, якщо Луцький автомобільний завод (або інша українська компанія) колись знову почне випускати позашляховики під брендом ЛуАЗ, то він обов’язково повинен звернути увагу на віртуальний проект LUAZ MANDRY. Виглядає цей проект перспективно. Зверніть увагу, що дизайнер запропонував два варіанти позашляховика MANDRY.
Тим часом, в Україні вже роблять спроби відродити бренд ЛуАЗ. Але до цього корпорація “Богдан Моторс”, якій зараз належить Луцький автомобільний завод, не має відношення. Відродити бренд ЛуАЗ намагається компанія Luaz Motors. Вона в дуже обмеженій кількості випускає субкомпактні електричні пікапи LUAZ. Щоправда, зважаючи на все, їх роблять на базі китайських електрокарів EEC L7e. Принаймні, пікап ЛуАЗ “Фермер” чомусь дуже схожий на цей китайський електричний пікап. І технічні характеристики вони мають практично однакові.
Нагадаємо, у Луцьку автомобілі почали випускати наприкінці 1950-х років. У 1960-х роках налагодили серійне виробництво позашляховика ЛуАЗ-967, а у 1970-му році – позашляховика ЛуАЗ-969. На початку 2000-х років у Луцьку перестали випускати автомобілі. З 2006 року там випускають автобуси “Богдан”.
Джерело: auto.today.ua