Деякі великі SUV не такі безпечні як думать: результати краш-тестів

Вважають, що сучасні повнорозмірні позашляховики безпечні для водіїв та пасажирів. Проте не все так райдужно, як стверджують автовиробники. Згідно з новими краш-тестами американського Страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), деякі великі SUV не такі безпечні, як ви думаєте.

У цих краш-тестах взяли участь Chevrolet Tahoe, Ford Expedition та Jeep Wagoneer 2023-2024 модельного року. Певні проблеми завадили їм отримати найвищу оцінку Top Safety Pick+ за безпеку. Фактично, Expedition та Tahoe не здобули жодної нагороди за безпеку.

Головна проблема вищезгаданих позашляховиків полягає у деформації салону, коли їх розбили о перешкоду з невеликим перекриттям (цьому тесту вже понад десять років). Під час цього краш-тесту позашляховики наїжджали на жорстку перешкоду на швидкості 64 км/год з дуже маленьким перекриттям – 25%. Удар припадав лише на рівні передньої фари, навпроти переднього колеса. Симулює зіткнення із зустрічним ТЗ, зі стовпом чи деревом.

Jeep Wagoneer за цей краш-тест отримав непогану оцінку. Сталося лише незначне проникнення у простір для ніг водія та переднього пасажира. Спостерігається помірний ризик травми для лівої ноги та щиколотки водія.

Chevrolet Tahoe за цей краш-тест отримав оцінку задовільно. Існує суттєвий ризик травми гомілки водія та високий ризик травми правої ноги переднього пасажира. Крім того, є помірний ризик травми лівої ноги переднього пасажира.

Деякі великі SUV не такі безпечні як думать: результати краш-тестів

Ford Expedition за цей краш-тест отримав найгірші оцінки. У нього існує високий ризик травми правої ноги водія та помірний ризик травми лівої ноги. А ось ризик травми переднього пасажира менший.

Жоден з цих SUV не отримав хорошу оцінку в краш-тесті з помірним перекриттям із включенням заднього пасажира (цей краш-тест можна вважати новим, оскільки він з’явився лише кілька років тому). Крім того, Chevrolet Tahoe отримав погані оцінки за те, що сильно засліплює фарами інших водіїв і за те, що у нього недостатньо хороше ближнє світло фар з правого боку.

Таким чином, хоча сучасні повнорозмірні позашляховики і відрізняються надійністю та передовими технологіями, вони не такі безпечні, як прийнято вважати. Тому автовиробникам потрібно покращити їхню безпеку.

Джерело: auto.today.ua