Водіям розповіли, що не можна робити з кондиціонером, щоб його не довелося ремонтувати
Серед автомобілістів є багато стереотипів, які стосуються кондиціонера. Ці міфи оживають щоліта, коли водії намагаються боротися зі спекою. Сьогодні ми розповімо про те, що не потрібно робити з кондиціонером, щоб його не довелося ремонтувати.
Деякі водії впевнені, що під час роботи кондиціонера витрачається фреон, тому його нібито потрібно доливати. Фреон – це не паливо, а холодоагент. Система кондиціювання герметична. Фреон циркулює усередині системи. Витікає він, якщо кондиціонер довго не використовують і герметичність системи порушена (наприклад, через розсихання ущільнювальних з’єднань).
З цього виходе, що необхідно регулярно перевіряти наявність фреону. Якщо ви помітили, що його потрібно постійно додавати, то, отже, із системою кондиціювання виникли якісь проблеми. Потрібно визначити причину витоку фреону. Постійно додавати фреон у цьому разі – не дуже розумне рішення.
Рекомендуємо чистити випарник кондиціонера кожні 1,5-2 роки, залежно від експлуатації. Інакше кліматична система стане розсадником бактерій.
Серед водіїв також існує думка, що не можна глушити двигун, поки працює кондиціонер. Через це нібито кондиціонер може зламатися. Насправді, це не так. Кондиціонер можна вмикати та вимикати у будь-який час, хоч разом із двигуном, хоч окремо.
Але досвідчені водії іноді перед тим, як глушити двигун, відключають компресор кондиціонера, щоб дозволити йому просохнути, залишивши при цьому увімкненим вентилятор. Навіщо вони так роблять? У салоні не буде неприємного запаху.
Деякі водії влітку намагаються взагалі не включати кондиціонер, а їздити з відчиненими вікнами. Вважається, що це знижує витрату палива. Дійсно, увімкнений кондиціонер збільшує витрату палива приблизно на 5-10% при закритих вікнах. Але якщо їздити з відчиненими вікнами, то через аеродинамічний опір витрата палива збільшиться ще сильніше (приблизно на 20%).
Раніше стало відомо, що компанія Hyundai розробила інноваційну систему кондиціювання повітря, яка зможе покращити якість повітря у салоні автомобіля. Ця система має функцію After-Blow. Це продування системи кондиціювання після зупинки двигуна. Якщо заряд акумулятора не менше 70%, то включається вентилятор для видалення конденсату з випарника і запобігання утворенню цвілі. Нова система кондиціювання буде у всіх автомобілів Hyundai, Kia та Genesis.
Джерело: auto.today.ua