ТОП-3 найбільш надійних автомобілів Hyundai у Європі
У модельній лінійці компанії Hyundai зараз є різні автомобілі. У Європі цей корейський автогігант також продає багато різних моделей. Сьогодні ми назвемо три найнадійніші моделі Hyundai на Старому континенті, ґрунтуючись на результатах нового тесту на витривалість німецького журналу AUTO BILD.
Тест на витривалість передбачає повний розбір автомобілів після перших 100 000 км пробігу. Під час експлуатації машин фіксуються всі проблеми, які виникають. При повному розбиранні стають зрозумілі приховані дефекти, проблеми. Або проблеми, які лише намітилися, наприклад, корозія.
Hyundai i30 Kombi
У новому тесті на витривалість журналу AUTO BILD найвище місце серед автомобілів компанії Hyundai зайняв універсал Hyundai i30 Kombi (див. фото вгорі) у комплектації Style із двигуном 1.6 CRDI. Він дуже близький до ідеального автомобіля за надійністю. За 100 00 км пробігу до цього автомобіля виникло дуже мало питань. У нього не дуже хороша щумоізоляція і вийшло з ладу підсвічування номерного знака. В іншому Hyundai i30 з точки зору надійності знаходиться на висоті.
У Hyundai i30 Kombi після перших 100 000 км пробігу виявили 5 проблемних точок. Загальна оцінка – 1-.
Hyundai Tucson
Зовсім трохи від i30 Kombi у тесті на витривалість відстав компактний кросовер Hyundai Tucson у комплектації Style з двигуном 2.0 CRDi та з приводом 2WD. При розбиранні після перших 100 000 км пробігу у нього виявили лише кілька незначних недоліків. Наприклад, з’явилася невелика корозія у місцях заземлення кузова, виявили зовнішнє пошкодження стартера. Але двигун і трансмісія, як і раніше, були як нові.
У кросовера Hyundai Tucson після перших 100 000 км пробігу виявили 6 проблемних точок. Загальна оцінка – 1-.
Hyundai Santa Fe
Третє місце за надійністю у тесті на витривалість журналу AUTO BILD серед автомобілів Hyundai зайняв середньорозмірний кросовер Hyundai Santa Fe з дизельним двигуном 2.2 CRDi. При розбиранні виявили масляні нагари на клапанах. Але ця проблема є у всіх сучасних дизельних двигунів. Більше занепокоєння викликає трохи замаслений турбонагнітач та пошкоджена напрямна ланцюгової передачі. Також була виявлена корозія в лонжеронах.
У Hyundai Santa Fe після перших 100 000 км пробігу виявили 13 проблемних точок. Загальна оцінка – 2.
Джерело: auto.today.ua