Chery Auto інвестує мільярди євро в запуск брендів у Європі

Джерело: delo.ua

Китайський автовиробник Chery Auto планує витратити мільярди євро, щоб забезпечити успішне сприйняття своїх брендів Omoda та Jaecoo на європейському ринку протягом наступних трьох років.

Про це повідомив генеральний директор обох брендів для Італії Кевін Ченг в інтерв’ю Reuters.

Chery уже цього року розпочинає запуск своїх моделей у Європі, зосередившись спочатку на автомобілях із бензиновими двигунами. Першими країнами, де відбудеться продаж, будуть Іспанія, Італія, Польща та Велика Британія, а згодом планується вихід на інші ринки та запуск гібридних і електричних моделей.

За словами Ченга, компанія націлена досягти рівня визнання, подібного до Kia, Hyundai, Nissan та Volkswagen, причому Chery планує зробити це за три роки, тоді як Kia знадобилося майже 20 років.

Хоча точні інвестиційні суми залишаються конфіденційними, керівник зазначив, що йдеться про “мільярди євро” для розвитку бренду та маркетингових кампаній у Європі.

Паралельно з цим, Chery планує розпочати виробництво автомобілів у Європі. Очікується, що вже до кінця року компанія почне випуск автомобілів на новому заводі в Барселоні, а також розглядає варіанти для відкриття другого виробничого майданчика у Східній Європі.

Нагадаємо, влітку ЄС встановив додаткові мита на авто з Китаю, які перевищують стандартні 10% мита ЄС на імпорт автомобілів і тепер їх встановлено на рівні 20,7%. Комісія, яка встановлює торговельну політику ЄС розповіла, що це спрямовано на вирівнювання умов гри та протидію тому, що вона називає несправедливими субсидіями.

Цей тариф має застосовуватися до певних китайських виробників, таких як Chery, Great Wall Motor Co та NIO, а також ряду спільних підприємств між китайськими компаніями та автовиробниками ЄС.

Джерело фото: ua.depositphotos.com