У Мережі показали салон нового українського позашляховика ЛуАЗ
Роман Прядко, незалежний український дизайнер, знову здивував своїм віртуальним проєктом автомобіля. Цього разу він на своїй сторінці у Facebook показав інтер’єр концепту нового українського позашляховика LUAZ-VLN.
LUAZ-VLN – це новий проект Прядко. Він припускає, що такими могли би бути сучасні українські позашляховики, які були б підготовлені для поїздок по бездоріжжю.
Раніше Прядко показав у Мережі кілька варіантів екстер’єру LUAZ-VLN. Тепер він розробив інтер’єр цього віртуального концепту. Почнемо по порядку, з екстер’єру.
Зовні цей український віртуальний концептуальний позашляховик схожий на тюнінговані американські позашляховики Jeep, підготовлені для поїздок Каліфорнійською пустелею Мохаве. На цьому наголошує пейзаж, на тлі якого показаний LUAZ-VLN. Загалом виглядає цей концепт красиво, агресивно та навіть брутально.
Салон LUAZ-VLN теж виглядає непогано, він виконаний у чорно-померанчовому кольорі. Хоча нам здається, що інтер’єр міг би бути сучаснішим. Наприклад, він міг би мати великий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, розташований вертикально.
На думку Романа Прядка, віртуальний концепт LUAZ-VLN, якби його запустили у серійне виробництво і він став би справжньою, реальною машиною, зміг би конкурувати із Suzuki Jimny. На жаль, зважаючи на все, поки інвестори не зацікавилися відновленням виробництва позашляховиків ЛуАЗ.
Луцький автомобільний завод із 2001 року не випускає позашляховики ЛуАЗ. Цим підприємством володіє корпорація “Богдан Моторс”. Вона з 2006 року випускає в Луцьку автобуси.
Відродити бренд ЛуАЗ вже кілька років намагається інша українська компанія – Luaz Motors. Вона під брендом LUAZ в обмеженій кількості випускає компактні електричні пікапи. Якщо судити за фотографіями та технічними характеристиками, то їх створюють на базі китайських електричних пікапів EEC L7e.
У червні 2024 року у Києві під час заходу “Електроспектива” компанія Luaz Motors представила новий прототип електричного міні-пікапу LUAZ 4×4. Він отримав нову акумуляторну батарею, незалежну підвіску всіх коліс, блокування міжколісних диференціалів, посилену сталеву раму, електричне паркувальне гальмо, дискові гальма на всіх колесах, сталеві захисні дуги на передньому і задньому бампері, багажник на даху, повний привід і кліренс.
Джерело: auto.today.ua