Краще не купуйте: 5 кросоверів, які найчастіше ламаються
Практично в усіх країнах світу, в тому числі й в Україні, багато років поспіль спостерігається бум кросоверів. Цей сегмент автомобільного ринку переповнений. Дуже багато кросоверів і на вторинному автомобільному ринку. Деякі з них не відрізняються надійністю. Експерти німецького журналу AUTO BILD за результатами нового тесту на витривалість назвали кросовери, які найчастіше ламаються.
Спочатку скажемо, що експерти журналу AUTO BILD надійність автомобілів перевіряють найпростішим способом. Автомобілі повністю розбирають після 100 000 км пробігу та з’ясовують, які за цей час у них виникли проблеми.
Subaru XV 2.0D Exclusive
Subaru XV – це компактний кросовер (див. фото вгорі). Його випускають із 2011 року. На деяких ринках його продають під назвою Subaru Crosstrek (наприклад, в Україні).
На жаль, у нього виявили багато проблем. Наприклад, передчасно зношене зчеплення, корозія деталей ходової частини, дефекти сидіння водія і незакріплені панелі, які призводять до дратівливого шуму. Йдеться про Subaru XV 2.0D Exclusive. Він має кількість поломок 44. Загальна оцінка – 4-.
Audi Q3 2.0 TDI Quattro
Серійне виробництво Audi Q3 розпочалося у 2011 році. Наразі покупцям пропонують його друге покоління (з 2018 року). У Q3 2.0 TDI Quattro при пробігу приблизно 27 000 км виявився несправним лямбда-зонд, а при пробігу близько 52 000 км зламався охолоджувач системи рециркуляції вихлопних газів. При 100 000 км пробігу виявилося, що у цього кросовера потрібно замінити ксенонові лампи і коробку передач. Кількість поломок – 42. Загальна оцінка – 4-.
Suzuki Vitara S
Компанія Suzuki випускає кросовер Vitara з 1988 року. Наразі покупцем пропонують його четверте покоління (з 2014 року). Це комфортний автомобіль, але під час експлуатації стають очевидними його недоліки. Кількість поломок у Suzuki Vitara S – 29. Загальна оцінка – 3-.
Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium
Kuga – це перший компактний кросовер у модельній лінійці Ford. Його серійне виробництво розпочалося у 2008 році. Із 2019 року покупцям пропонують його третє покоління.
На жаль, у Ford Kuga (розібрали версію 2.0 TDCi 4×4 Titanium) під час експлуатації виявили дефекти. Приблизно на 50 000 км пробігу з’явилася тріщина в картері коробки, а до 100 000 км пробігу сталося зниження продуктивності двигуна. Кількість поломок – 25. Загальна оцінка – 3.
Renault Captur TCe 130 Intens
При розбиранні після перших 100 000 км пробігу у Renault Captur виявили деякі проблеми з сидінням водія. У корпусі повітряного фільтра накопичилося багато бруду, а в лонжеронах з’явилася корозія. Кількість поломок – 22. Загальна оцінка – 3+.
Джерело: auto.today.ua