У Мережі показали новий український фургон Leleka City Coffee
Український дизайнер Роман Прядко, котрий створює віртуальні автомобільні проєкти, показав концепт Leleka City Coffe. Таким міг би бути новий український комерційний фургон.
Раніше в Україні випускали не лише легковики, а й комерційні фургони. Наприклад, у 1960-х роках на Запорізькому заводі “Комунар” створили цілу родину прототипів комерційних автомобілів ЗАЗ-970. У цій родині було п’ять різних автомобілів. Вони оснащувалися двигуном потужністю 27 к.с. У суцільнометалевого фургона ЗАЗ-970Б була перегородка між салоном та вантажним відсіком. Вантажопідйомність складала 350 кг. Цей фургон витрачав 7,5 л палива на 100 км шляху.
Крім того, ЗАЗ випускав фургони і набагато пізніше. Так, у 1990-х роках ЗАЗ разом із фахівцями зі Словаччини розробив вантажний фургон ЗАЗ-2301 “Снага”, який міг скласти конкуренцію “Газелі”. Але до серійного виробництва цей автомобіль не пішов.
У 2016 році в Запоріжжі почали випускати фургон ZAZ Vida Cargo, який був власною розробкою ЗАЗ. Він оснащується 1,5-літровим бензиновим двигуном потужністю 84 к.с., який працює разом із 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Вантажопідйомність складає 750 кг, а обсяг вантажного відсіку – 2,9 м куб.
Загалом, в Україні є добрі традиції щодо розробки та випуску компактних комерційних фургонів. Дизайнер Роман Прядко нещодавно створив віртуальний проект сучасного українського комерційного фургону Leleka City Coffe. На його думку, такий фургон, наприклад, можна було б використовувати для вуличної торгівлі або для доставки пошти.
Leleka City Coffe отримав сучасний дизайн та компактні розміри. Він міг би оснащуватися електричною силовою установкою.
На жаль, концепт Leleka City Coffe так і залишиться віртуальним проектом. Шансів на те, що його почнуть випускати насправді, майже немає.
Повномасштабне вторгнення в Україну російських окупаційних військ спричинило те, що українська автомобільна промисловість практично зупинилася. В Україні зараз автомобілі випускає лише завод “Єврокар”, який знаходиться у Закарпатській області. Там із машинокомплектів роблять кілька моделей компанії Skoda (переважно кросовери). А ось популярну Skoda Octavia до нашої країни ввозять з-за кордону. Очікується, що українська автомобільна промисловість почне відроджуватись за рахунок інвестицій після перемоги над російськими окупантами.
Джерело: auto.today.ua