Створено концептуальний електромобіль для боротьби із заторами
Команда розробників інноваційного електровізка Revolve вирішила вирішити проблеми мобільності в межах міста за допомогою свого останнього проєкту. Стартап створив компактний електромобіль (EV), призначений для самостійних поїздок на роботу.
Концепт Zigy є результатом співпраці між відомим італійським дизайнером Андреа Мочелліном (Andrea Mocellin) та інженерно-консалтинговою компанією Dexet Technologies.
Хоча ідея електричних мікрокарів не нова, міські транспортні засоби для одного пасажира відносно рідкісні поза веломобілями. Наразі на етапі техніко-економічного обґрунтування Мочеллін та його команда шукають партнерів у галузі, які допоможуть втілити концепцію в прототипи і, врешті-решт, у виробництво.
Zigy розробляється для різних застосувань, включаючи приватну власність, лізингові моделі та роботу автопарку, з потенційною адаптацією для комерційних вантажних перевезень.
Запропоновані технічні характеристики Zigy поки що є попередніми. Очікується, що одномісний електричний квадроцикл матиме довжину 1,95 метра, колісну базу 1,59 метра, ширину 1,1 метра і висоту 1,6 метра. Цифрове аеродинамічне моделювання показує, що коефіцієнт лобового опору становить близько 0,35, що, ймовірно, збільшить запас ходу на 25% порівняно з конкурентами.
Побудований на основі модульного термопластичного композитного каркасу, розробленого компанією Dexet, Zigy включатиме перероблене вуглецеве волокно та натуральні волокна у своїй конструкції. Прогнозується, що його споряджена маса складе 353 кілограми.
Автомобіль обіцяє відмінну маневреність з малим радіусом розвороту 7 метрів (23 фути), а його компактні розміри повинні полегшити паркування в переповнених міських районах. Крім того, він пропонує 30 літрів багажника для повсякденних справ.
Силова установка Zigy оснащена 12-кіловатним електродвигуном, який може розвивати пікову потужність у 21 кіловат, забезпечуючи максимальний крутний момент у 135 Нм. Його максимальна швидкість становить 77 км/год, що робить його придатним для їзди по місту, а запас ходу на одному заряді акумулятора – приблизно 160 км.
Автомобіль розрахований на одного пасажира, доступ до салону здійснюється через одні двері. Початкові візуалізації припускають систему управління у вигляді керма мотоциклетного типу, хоча в специфікаціях згадується кермо – ця деталь, ймовірно, буде доопрацьована під час створення прототипу.
Хоча конкретних термінів виробництва ще немає, успіх попередньої співпраці команди, інвалідного візка Revolve, дозволяє припустити, що Zigy може з часом стати реальністю. Якщо це станеться, він може з’явитися на європейських вулицях як транспортний засіб L7e або в США як низькошвидкісний транспортний засіб (LSV).
Джерело: news.infocar.ua